Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovre Synkroflex 120


Cazi

Anbefalte innlegg

Fant denne i en sportsbutikk plutselig og kan ikke si å ha vært borti denne sekken før.

Putta oppi litt ballast og må si att den satt som et skudd.

Eneste minus jeg vel kunne se i farta var att den ikke hadde noe kompresjonsreimer på sidene.

Er det noen med erfaringer omkring denne sekken?

Merkelig att man nesten ikke finner erfaringer, tester etc på den.

Derfor ble jeg skeptisk til sekken. Men den føltes utrolig bra på min rygg.

http://www.norrona.com/web/products.nsf/AppWPByDescriptionNO/ca92ed2e2b86caf5c1256d3e000b1049?OpenDocument

edit: Linken

Nei det er ikke ReconPacken. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne sekken.

Den har det samme bæresystemet (synkroflex) som recon pack.

Jeg valgte denne pga. den vanntette posen (egentlig en viltpose) inni sekken, jeg likte at sidelommene kan tas av og på uten glidelås (mindre som kan gå i stykker) og fordi jeg syntes den var finere og nettere enn recon pack:)

Har ikke gått med mer enn ca. 25 kg. i sekken, men den sitter som et skudd og jeg prøvde flere forskjellige sekker før jeg fant denne.

Jeg kjøpte 2 sorte reimer fra Hagløfs som jeg festet rundt sekken uten problemer så da var mangelen på kompresjonsreimer ikke lenger et tema.

Hvis sekken sitter godt på ryggen din kan jeg ikke skjønne at den er et dårlig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min i 2-3 år og den virker veldig solid så ville ikke vært bekymret for det nei.

Reimene festet jeg forresten ved å tre de mellom pakkrammen og sekkeposen, det fungerer ypperlig.

Den vanntette innerposen kan tas ut hvis man ikke vil dra på den, og tar man av sidelommene også har man en lettere og mindre sekk dersom ønskelig.

Har aldri angret på dette kjøpet, sekken passer ryggen min optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.