Gå til innhold
  • Bli medlem

Genuin sovpose og trekk


hertzen

Anbefalte innlegg

Annonse

Har prøvd å komme i kontakt med disse, men virker for meg som de eksisterer mer.. Prøvde å få kontakt med en "Nina" som er siste som sto ansvarlig for selskapet etter forrige konkurs, men uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Prøv Nina tlf. 32158707 eller 99277547. Fant det på nettet.

Ville vel kanskje vært litt mer forsiktig med å legge ut andres personinfo på nettet...

Hvertfall uten tillatelse!

Men on Topic:

Hørte vel at de gikk konk. en siste gang og så la ned hele skiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par-tre Genuin-poser og har da ikke hatt noe problem med å bruke Grevling-trekket til Ajungilak på dem.

Sommerposen min fra Genuin er en av de værste posene jeg har hatt. Tålte ikke vanlig bruk i det hele tatt. Ved vask revnet den helt. Fikk ny i posten, som jo er god service, men den tålte jo ikke mer og gikk til helvete den også. Vinterposen har fått mye mindre bruk, og ser ikke nevneverdig slitt ut. Men ved forrige test i temeratur rundt 0 grader kan jeg ikke akkurat skryte av at jeg var veldig varm. De oppgitte -20 (eller hva det nå er, posen er på hytta så jeg får ikke sjekket) tviler jeg strekt på at den tåler etter noe sånt som 10 overanattinger. Ikke imponert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.