Gå til innhold
  • Bli medlem

Hull i Lavvo


Fluefiskeflaks

Anbefalte innlegg

Hei.

Var på sjøørret konkurransen i Vestfold i helga og greide selvfølgelig og brenne hull i lavvoduken...

Hullet er ca knyttneve stort ganske langt nede på duken med 2 små hull ca 30 cm ovenfor.

Har ikke peiling hvordan jeg skal fikse dette så håper noen kan hjelpe meg med noen andresser til hvor jeg kan få fisket dette eller evt skaffet duk jeg kan lime/sy på.

Håper noen kan hjelpe meg så jeg får ordnet dette snart.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jutul AS (Infoside)

2920 Leira I Valdres (Nord-aurdal)Produsent av Telt og Lavvu / Lavvo / lavo i alle størrelser og kvaliteter.

NYHET: 180.no Hjemmeside Netthandel Annonse: Lavvo Leira i Valdres

Tlf 61 36 26 55

Mob 90 11 22 77

Ta kontakt her, så får du hjelp. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo veldig på hvilket stoff det er i duken din det da... er det polyester e.l., er det litt kinkig. Er det bomull, er alt mye lettere.

Rep settet til Jerven er et bra forslag.

Må den sys (bomull), ville jeg funnet frem til nærmeste båtforhandler, og spurt hvem de benytter for kalesjesøm - de er ofte MYE billigere enn forhandlere m.m.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.