Gå til innhold
  • Bli medlem

Rago vinterstid?


håvard*

Anbefalte innlegg

Annonse

Dette kommer kanskje noe sent, men ut fra det lille jeg vet (dvs. bilder og turrapporter) er det et område som er liteegnet til skigåing. Bratt, ulendt og kronglete, vil tro du kan slite deg godt ut på ganske få meter der inne.

Men dette er altså kun hva jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Støver

Noe sen jeg også, men jeg har bare vært der inne tre ganger på sommeren. Du finner sikkert noen som kan svare på denne adressen http://www.fsjff.no/storskoghytta.htm Det er ei privat hytte eid av Sørfold JFF, og kontaktperson der vet sikkert beskjed. Hytta er koselig forresten. Den åpne Statskoghytta er svært upersonlig og lite utstyrt. Kanskje kan Statskog også gi noe opplysninger, ellers har du jo Fjelltjenesten og reindrifts-forvaltningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist du starter fra Lakshollla må du nok regne med en del bæring av ski.Ca.en km.lenger ned går det en skogsvei (bratt) som vil føre deg til Littlverivatnet.Som sagt det er vanskelig terreng om sommeren,men med skifeller og litt aktsomhet går det nok.Vil minnes jeg så et bilde i BOT kalenderen av en viss lokal villmann på ski ved Ragohytta.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.