Gå til innhold
  • Bli medlem

75 mm eller ?


pedersen

Anbefalte innlegg

Dette temaet har vært oppe mer enn en gang, men .............

Har brukt BC bindinger i flere år,men grunnet svake ankler føler jeg at disse ikke gir nok støtte. Dessuten savner jeg å kjøre noen fine sviner etter å ha tråkket meg opp på nuter og topper på Hardangervidda.

Var innom sportsbutikk i Oslo i går, som har godt utvalg av ski og støvler. Men hjelpe meg. Mannen som jobbet der ble nesten personlig fornærmet da jeg antydet noe av det jeg opplever som negativt med BC. Ja han ville så og si ikke hjelpe meg, mente valget mitt og argumentene var helt på viddene......

Vil gjerne ha en hyggelig påske på nye gode ski. Er jeg helt idiot som vil tilbake til 75 mm?

Han mente heller ikke det var særlig forskjell på Åsnes og Fisher fjellski, noen tips om ski og bindinger?

Påsken nærmer seg, så håper noen fortsatt brenner for dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn en annen sportsbutikk! Prøv Oslo sportslager: http://www.oslosportslager.no/ . 75 mm er meget bra. Bruk søkefunksjonen her på forumet så får du opp mange tråder om emnet. 10 mm oppbyggingsplater anbefales slik at bindingen ikke skal subbe i låma når du går i oppkjørte løyper og det blir lettere å ta telemarksvinger dersom du driver med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.