Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig sekk


LadyA

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikke prøvd den, men har sett en del elever (jobber på folkehøgskole med friluftsliv) med sekk i samme prisklasse. Konklusjonen på generellt grunnlag er: Ligg unna slikt billig ræl!!

Selv om det kan være fristende å prøve å spare penger lønner det seg å kjøpe noe som funker med en gang.

En ok sekk som ikke koster alt for mye er bergans telemark. veil 1250. Ikke noen toppsekk, men den funker mye bedre enn diverse billigsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vere heldig og. Men som regelt er det glidelåser og hemper så ryke på billigvariantene. Men det er jo bare å prøve, er jo ikkje så mye å tape prismessigt. Men prøv den på korte turer først ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsport har relativt billige sekker, og de har vel en del erfaring med denslags utstyr(?)

-Eneste jeg har brukt fra helsport som jeg vet om er 4-manns tunneltelt. Så enhver påstand om sekker og annet derfra er vill gjetting. noen som har helsport-sekk?

Friluftsmagasinet har et sekkesamarbeid med helsport med en egen modell som er enda billigere enn "vanlige" helsport-sekker.

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=35&prodid=3312 (finnes i 70l og 90l)

-All infoen min her er direkte fra nettet... ingen egen erfaring..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.