Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk meny på gps, kjøpt "over there"


4x4

Anbefalte innlegg

Annonse

Eg gjorde det for ei gruppa. Så eg vett ikkje hva dei betalte. Syns dei snakket om halv pris nesten. Kan lure deg unna noen lapper her i norge og, med å kjøpe engelsk versjon. Men trur ikkje du sleppe unna så billigt som i utlandet.

Garmin har låst opp språket i noen modeller, ved oppdatering av firmware. Men det gjalt ikkje 60cx t.o.m. igår iallefall

edit-------

ser på tigergps koster 60csx $329.99 (ordinær pris $428.56). Blir vell 1707,83kroner det. +toll+moms :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for godt tips!

Hva betalte du for din garmin 'over dammen'? Sitter og lukter på muligheten for kjøp av en GPS, men lurer på hvor mye jeg feks. kan få garmin 60csx i USA kontra hva den koster her hjemme.

S

Har du sjekke disse priser:

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=2405&g0=85&g1=45&g2=528&visavdeling=0&g0txt=&g1txt=GPS&g2txt=Håndholdt&a=vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.