Gå til innhold
  • Bli medlem

Storstygge Svånåtinden


donjon

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å komme opp fra østsiden vinterstid på Storstygge Svånåtinden? Ser ganske bratt ut på kartet, men det er kanskje ikke noe problem dersom det er avblåst?

Noen som vet noe om hvordan snøforholdene rundt Snøhetta er i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått der en 1. mai før våren hadde fått tak. Det gikk greit å nå toppen fra øst selv om det så bratt ut nedenfra. Følg kanten mot botnen mellom Storstygge Svånåtind og Bruri. På slutten er det brattest, men også minst snø da jeg gikk der.

Noen i turfølget påsto forresten at det kunne legge seg en skavl over den siste kanten før man er oppe, noe vi ikke så noe til da.

OleG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan bekrefte denne toppskavlen. Kanskje den hadde rast ut før du gikk der OleG.?? Enkelte somre bør man ha isøks for å komme seg over kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.