Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Quechua ARPENAZ T0+ (Gapahuktelt)


Radiowave

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur innom XXL på Lade i Trondheim igår. Der hadde de en enkel gapahuk til salgs for 399. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=51052

Jeg har søkt gjennom forumet her og fant en kar som hadde kjøpt seg slik og han var godt fornøyd, men jeg lurte på om det var flere som hadde investert i en slik gapahuk. Jeg tenker å bruke den om sommeren som et enmannstelt/gapahuk. Har man plass til en sekk innfor eller blir det for trangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Det kan se ut som om folk på forumet ikke har prøvd ut denne gapahuken. Jeg var uansett en tur utom Lade igår og kjøpte meg et slikt gapahuktelt. Det er god plass for meg, en sekk og en golden retriver. Åpningen kan, om det skulle bli nødvendig, lukkes helt igjen. Den største overraskelsen min var at det er to store luker på hver side av huken. Lukene kan lukkes igjen med borrelås, så jeg er litt usikker på hvor godt det kommer til å fungere. Det skal bli spennende å se hvordan teltet fungerer utover våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.