Gå til innhold
  • Bli medlem

telt eller hytte til hytte vandring


Jan Kristian

Anbefalte innlegg

Annonse

Som sagt er valget mellom lett sekk og frihet.

Min kone og jeg var i Jotunheimen for et par år siden, og da hadde vi med telt, men lå også et par netter på hytte. Det kan også være verdt å tenke på at det faktisk koster endel å legge seg inn på hyttene. Det blir jo fort til at man kjøper en matbit eller to også...

skal vi igjen, tror jeg at jeg har lyst på telt hele tiden, og kona har lyst på hytte. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

låter bra! 1994 gick jag stugvandring i Jheimen, 7 dar. 2002 gick jag med tält, 10 dar. Redan längden på turen

visar hur mycket större frihet tältet ger. Då hade jag ännu inte fått ned min packning så den vägde 18-19 kg

(på ryggen, kläderna vägde väl därutöver 2 kg). Idag klarar jag en sådan tur med mindre än 16 kg

och vill få ned packningen under 15.

Min tur framgår av http://www.huthyfs.com

med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.