Gå til innhold
  • Bli medlem

Med barn på tur.


flipper74

Anbefalte innlegg

Annonse
:D Hei. Jeg anbefaler dere absolutt en tur til Fondsbu i Jotunheimen. Da er dere midt inne i fjellheimen med mange flotte turer i nærområdet. Stedet har nydelig mat, flott betjening og beliggenhet. Sjekk ut http://www.fondsbu.no for mer informasjon. Beltebilturen inn dit er også en uforglemmelig opplevelse. Her inne kan man gå både korte og lange turer, man kan lage akebakker rett bak hytta, i det hele tatt så er det bare fantasien som setter grenser. :?:D8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste skog kan være eksotisk nok i første omgang! Mine er fem og sju, vant til å være ute i all slags vær, og vi farter mye rundt, spesielt i Trondheimsområdet. Vi har egen skog, og har der laget oss en fast leirplass. Der er det svært populært å være! Grilling, spikking, klatring, bueskyting, spydkasting, laging av "steinalderøkser", sportegn, vekster...kort sagt, som en her inne har som motto: turen trenger ikke å være lang for å være god! :D

Baktanken min er selvsagt å få dem så forelsket i naturen at når forslagene om litt lengre turer kommer, jubler de av glede! :D

Drømmen er lengre ekspedisjoner med dem, f.eks Femundsmarka, men da må vi trene litt først (overnattinger), og de må nok bli litt eldre. Uansett, å ta med ungene sine ut på tur i all slags vær og i alle årstider, er en gave du gir ungene dine. All ære til deg for det!

Husk bare å lage en turopplevelse som er på deres premisser! God tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.