Gå til innhold
  • Bli medlem

skijakke (lett)


tommen

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en lett skijakke til min samboer, men synes at utvalget er det samme overalt; enten så er det Swix eller så er det Bjørn Dæhlie jakker å kjøpe. Er det noen som vet om andre butikker i Oslo-området som har et annet utvalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som har noe forslag? Har vært på G-sport,XXL, Anton, Sportshuset men alle har jo de samme varene. Har også sett på nettsidene til oslo Sportslager, og det virker ikke som om det det er noe annerledes der. Liker ikke skjortefasongen til Swix og Bjørn D. klærne er jo svindyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve sportnett.no. De har mange typer jakker, du kan se utvalget på sidene deres. Det er litt vanskelig å svare, da ei skijakke kan være så mangt. Ut i fra det du beskriver med Swix og Bjørn D, så virker det som om det er ei lett treningsjakke dere er på utkikk etter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Jeg er på jakt etter en lett skijakke til min samboer, men synes at utvalget er det samme overalt; enten så er det Swix eller så er det Bjørn Dæhlie jakker å kjøpe. Er det noen som vet om andre butikker i Oslo-området som har et annet utvalg?

Sett på Norrøna sitt utvalg?

Alt fra superfemi, tilsittende, rosa GTX paclite skijakkar til svære, omfangsrike røde bomullanorakker med pelskant for oss uten særlig hår på hue lenger....

Finns særlig i Intesport kjeden, men også Oslo Sportslager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.