Gå til innhold
  • Bli medlem

hva synes du om mine nye telemarkski?


Olatheman

Anbefalte innlegg

Heisann, er splitter ny på fjellforum, men må si det er en tøff side!

Jeg har i flere år siklet på å begynne med telemark, og har nå tatt det store steget med å kjøpe Ski, bindinger og sko 8)

Skulle vel kanskje spurt dere erfarne fjellfolk om tips FØR jeg gikk til innkjøp, men dette er altså det jeg kjøpte:

Blizzard XO3

Rottefella Cobra R8

Scarpa T4

=

4300 Kr

Bra kjøp til en nybegynner som meg, og var det bra pris ?? :D

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis :) Telemark er morro!

Bindingene kan følge med til neste par ski vøtt :) Cobra R8 er fine om ikke kanskje litt stive til toppturen. Går helt greit dog, har sånne selv og er man sta går man gjerne søndagstur med familie og venner bortover og. Bare ikke få noen ideer: det er t-u-n-g-t sammenlignet med å gå på vanlige ski :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :D

Joda, bindingene er kanskje litt stive, har ikke prøvd de så mye bortover eller oppover ennå, men det kommer nok snart.

Jeg kjøpte de på Brekke Sport i Arendal....

Fikk ganske mye rabatt tror jeg.

Ha en fortsatt god vinter !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah... Du klarer deg lenge! :) Om jeg skal være misfornøyd med mine R8, så er det bare runkepelleri! Fine bindinger som sitter så kontakt i bakken at jeg ikke bryr meg om at de er litt stive når jeg skal gå!

Kos deg med skiene dine du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.