Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltturer uten ski i Bergensområdet


SkogensMann

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurer på om det er noen bra steder å labbe rundt med telt til fots i Bergensområdet på denne tida av året? Ryktene sier at Bergsdalen er full av snø, så det bortfaller. Er det i det hele tatt noen steder som er lave nok og "øde" nok til at man får seg en fin tur uten ski? Jeg fikk et lite tips om Lindås, men det ser jo ut som om dette også er temmelig høyt over havet, og sannsynligheten er vel derfor stor at det er snø i området. Kanskje noen vet noe mer konkret om det eller har andre forslag?

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ta en titt på kartene når jeg kommer hjem, men takk for tipset! Jeg syns også at Osterøy så interessant ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er med snø der? Slipper vel unna uansett hvis man holder seg unna de høyeste plassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok være snø på osterøy , men litt lavere er det nok ikke

Hauglands dalen er det også flott terreng der kan du gå over gullfjellet

etter nattens snø e d vel mye snø i haugsdalen og.

over nordhordlandsbroen og til venstre ut i meland kommune er d mye fint!

kjempeområde for padleturer om sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.