Gå til innhold
  • Bli medlem

har investert i pulk


førde

Anbefalte innlegg

Annonse
:D Hei. Har jaktet på pulk lenge sjøl, men den du har fått tak i, hvis den er komplett med drag og sele, som jeg tror, er det neppe mulig å få tak billigere. De brukte, og godt brukte, ligger tett oppunder i pris, så da har du gjort et bra kjøp. God(-e) tur (-er).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste og beste blir uansett parispulken, koster ca 600kr u drag og belte. er lett, flyter godt, solid og glir godt på de fleste fører. ;D

Pariserpulken er grei den. Men den er ikkje best..... Best i sin prisklasse kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye rommer parisa pulken ?

dette var med drag .

den ser no bra ut , men det gjenstår å prøve

Den perfekte pulk for de som skal trekke med seg mellom 30 og 60 kg. Vekten er på skarve 2,2 kg, lengden er ca. 150 cm. og innvendig bredde 40 cm.

Brettet er like egnet til aketur med familien som til de mer ekstreme turene, og størrelsen ble bestemt ut fra volum på 3 amerikanske ølkasser.

Dybdden er jeg ikke sikker på vil tro den ligger på mellom 15og20cm (gadd ikke gå ut å måle), sett i forhold til fjellpulkem mangler den sele, drag og trekk. Fjellpulkens sele og drag fås kjøpt så det kan brukes, til trekk kan du ta en tutt på DENNE

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min, selv om at det er bikkja som har gjort det meste av drajobben.

paris_sklibrett.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store fordelen med pariser-pulken er vel at den er lett. P.g.a. det kan man bruke den på flate partier, og henge den på ryggen i bratte partier. Har sett noen som bruker pariser-pulken som pulk#2 på slep etter en annen pulk på lengre turer. Når maten og bensinen er spist/brent opp slenger man pariser-pulken på pulk#1. Har ikke prøvd den selv - har en accapulka...som jeg synes har litt for høy egenvekt, men er god å kjøre med. Må innrømme at jeg ikke helt har vendt meg til å bruke pulk - får se nå....stikker på pulk tur om 1. min. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.