Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur i utlandet


Anbefalte innlegg

Jeg går med planer om å ta en fisketur enten i Canada, Russland eller noe i den duren. Er ikke noe særlig flink på fluefiske, så det går mest i sluk og mark. Dessuten liker jeg best å fiske i vann, men det gjør ikke noe om det er muligheter for å fiske i elv i tillegg.

Kommer til å reise alene, så jeg er ute etter en arrangert pakketur der jeg blir kjent med folk på turen. (hvis noen går med samme tankene, så ta kontakt!)

Har venner som er interessert i fisking, men ingen som er villige til å betale så mye for det.

Har kikket en del på forkjellige pakketurer, men er veldig usikker på hva jeg skal velge. Hadde ikke sett for meg noe dyrere enn 25000,-.

Har kikket på den på XXL, ørretfiske i Canada til 19990,- Ser bra ut det, men kunne kanskje vart litt lenger.

Har også sett en del pakketilbud fra Vancouver. Der man blir flydd inn med vannfly til en fiskelodge. Dette er faktisk ikke så dyrt ettersom man får forholdsvis billige flybilletter til Vancouver. Alt inkludert kan man faktisk få til under 20000. Vil jo helst ha mest mulig for pengene :oops:

Er det noen der ute som har erfaringer med noe liknende? Alle tips mottas med takk!

Dessuten, er det noen som driver å planlegger en slik tur så er jeg interessert i å bli med. Ser at det som regel kreves et minimum med deltagere for at det skal bli noe av de forskjellige turene, så det er vel noen der ute som dette kan være nyttig for.

Evt. at flere går sammen og spleiser på et helikopter i Russland for eksempel, og lager en egen pakketur. Har ikke noe imot å ligge i telt. Er åpen for alle forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Hei,

jeg har vært i Canada med XXL. Opplegget var perfekt for meg, jeg ba om en familietur med mye fisk - og det fikk jeg (og mine 3 barn i aldersen 16, 17 og 26). Vi fikk 159 ørrett på en uke. Her har du hjemmeadressen til outfitter

www.sugarvalleyoutfitters.com/index.html

Har du konkrete spørsmål så ta gjerne kontakt. Du får garantert lære mer om fiske etter ørret. Just name it, Curt or Scott got it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.