Gå til innhold
TraserH3

Gode fiskevann i Tromsø omr.

Anbefalte innlegg

Rett ut av tunnellen til Ringvassøya ligger det 3 små vann oppe på fjellet . Det er bratt som bare rakkern, så det er neppe en vintertur. Vannene er private, og jeg mener å huske at damen som er/ var grunneier bodde rett i nærheten av tunnellen. Fisken var ikke spesielt stor, men vi fikk alltid mer enn nok. Nå er det rett nok 10-15 år siden sist vi var der sist, så mye kan ha forandret seg.. Generelt er det mange fine vann både på Kvaløya og Ringvassøya, blandt annet synnøvejordvatnet på kvaløya, og rundt Skarsfjord på Ringvassøya

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, jeg innser at det ser ut som at jeg er ufattelig hissig på å promotere bloggen min, og det er jeg jo for såvidt. Men, ettersom du er interessert i fiskevann i nærheten av tromsø, ser jeg det som hensiktsmessig å igjen henvise til www.borgarinord.blogspot.com hvor du vil finne noen tips om fiskevann i nærheten av tromsø. Men, hva du mener med nærheten kan jo være ganske relativt. Etter at jeg flyttet til nordnorge har jeg fått et ganske nytt forhold til avstander...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.