Gå til innhold
TraserH3

Isfiske: Kvaløya - Ringvassøya

Det er 3814 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Skal på en helgetur førstkommende helg 18 - 20 jan.

I den anledning tenkte jeg å prøve isfiskelykken. . Har undersøkt litt rundt og funnet flere navn på vann som mange lover fin fisk. info hentet fra :www.kng.no

Er det noen som har erfaring og som kan anbefale noen fine steder med fine fiskevann.

- Av erfaring, hva er det dere får fisken på..

;-)

Vet dere om det er fisk i Skittenskardvatnet , vannet ligger ca 3 km fra straumsbukta, er tilknyttet vollelva. Vet det ståår fisk i elva.

mvh

kristoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ser jo at jeg er litt sen med å svare ettersom du sikkert allerede har vært på tur og dradd deg bra med fisk, men du kan jo ta en titt i bloggen min og se hvor på ringvassøya jeg har brukt å være. i tillegg til artikken vannent som er omtalt i "ørretfest på ringvassøya" har jeg også fisket en del i vannene opp fra skarsfjorden. FIN fisk der. Alt av ørret fisker jeg med mark og ståsnøre og til tider god tålmodighet:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekter meg på med et oppfølgingsspørsmål....litt i seneste laget:

Isfiske er morsomst etter røye, synes jeg. Er det noen gode røyevann i området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3814 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.