Gå til innhold
  • Bli medlem

bytte av jakke


NB

Anbefalte innlegg

Heisann:) Kjøpte meg en north face himalaya parka dunjakke i november, har brukt jakken veldig lite men har kommet et lite hull på den venstre armen. Kjøpte den over internet, spørsmålet er om jeg får byttet jakken. håper jo det siden det er en såpass dyr jakke. Noen som vet hvordan dette fungerer? jakken er kjøpt på sportsnett i oslo ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å ta kontakt med sportsnett, de er utrolig serviceinstillte etter min erfaring. 8)

Men du må nok sende jakken inn til de, slik at de kan sende den videre eller få den reparert hvis det er en fabrikasjonsfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan evt. ringe outdoor as. De er importørene av TNF og tar seg av reklamasjonen uansett om du sender det til sportsnett. I praksis blir det bare videresendt til outdoor uansett, de er knallflinke folk som er veldig serviceinnstilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sentralt spørsmål her er vel hvordan hullet har oppstått! Tror neppe du får bytta noen jakke hvis det er ei glo som har svidd hull, heller ikke hvis et eller annet skarpt har skadet den. er det kun slitasje derimot bør du få reparert jakka gratis eller evnt byttet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar :arrow: Var innom sportsett i går og fikk ikke veldig bra service må jeg si :/ han i butikken mente at jeg måtte ha falt med jakken, men skulle ha en reklamasjonsansvarlig til å se på den.. Så vi får se hva som skjer.. Jeg vet ikke hvordan hullet har kommet(kan se ut som et kutt), men bare at jeg knapt har brukt jakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.