Gå til innhold
  • Bli medlem

Hafjell og isfiske til helgen!


Wannebeeflyfishingpro

Anbefalte innlegg

Hei godt folk! Vi er en god gjeng på to som skal ha noen dager i telt og gå passe behagelige skiturer innover fra "trekk-toppen" på Hafjell denne helgen. Så er spr: er det noe poeng å dra med seg isborren og store forhåpninger i dette området. Er fullstendig grønn i forhold til vannnene her og det jeg har prøvd å finne av tilgjengelig informasjon tilsier at det kan være greit å legge den hjemme.??

Takker for all hjelp, gjerne også en god skirute som på best mulig måte holder oss borte fra folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er ikke godt kjent med gode fiskevann fra Hafjell og innover i Øyerfjellet. Men jeg vet at isfiske ikke er tillatt på alle vann i området. Følgende link www.fjellstyrene.no/oyer/Fiskeregler.htm viser hvilke vann hvor isfiske er tillatt. Neråst-vatnet og Øveråst-vatnet er vel lengst unna Hafjell. Der får dere (nesten) garantert være i fred! Dere kan følge Trolløypa til Djupslia, deretter nordøstover uten oppkjørte løyper. Trolløypa kan også følges til Keiken, der tar dere ned i Brettdalen til Brettdalsvatnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.