Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen grunner til at klatring er bedre enn sex


Mayhassen

Anbefalte innlegg

Annonse

For å svare konkret på spørsmålet ditt: Dersom vil bli helt sikker bør du klatre med noen først og ha sex med vedkommende etterpå.

Tror ikke jeg trenger å klatre får å få svar på spørsmålet mitt jeg 8) .

Hvis noen mener det er bedre å klatre enn å ha sex så må de ha hatt utrolig dårlig sex :!:

Men skjønner den: Det kommer an på hvem du klatrer med og hvem du har sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten tei dere..halloi..noen hadde etterlyst noen klatrere her. Jeg gjør ,kremt ,kremt litt av begge deler nå og da... 8) Sjelden samtidig, og er nok mest å regne som en normal mosjonist .., :D så mine uttalelser vil sikkert være litt annerledes enn en elite utøver/proff innen de nevnte områder. Det er blitt sagt om klatring og damer at det blir mer spennende til høyere opp man kommer, det utsagnet er jo ikke så dårlig, og etter å ha praktisert både det ene og det andre har kanskje følelsen i kroppen en liknende salighet over seg, i klatringa avslapninga, kicket over å ha utført noen spenstige bevegelser eller oppnådd "flyt", i det andre nevnte område snakkes det fra eksperthold ofte om den lille "hjernedød". Begge områder har jo også det felles at de innebærer risiko hvis det utøves på feil måte eller på feil sted, og kan gi både kortvarige og langvarige mën. Dessuten er jo begge deler er ett must, uten at de er verken gjensidig avhengige eller ekskluderende. Begge innebærer også ganske smal fokuseringen og ting som skjer utenfor for handlingens sentrum registreres for en periode i mindre grad. I det hele tatt er det mange likhetstrekk. Allikevel vil jeg for min del oppsummere omtrent som følger : Noen ganger er klatring kjempedeilig, men når en roter i grumsete renner eller dingler langt over siste sikring :!: .., så ønsker man seg noen ganger til ett helt annet sted, og akkurat det har enda ikke skjedd at jeg har tenkt under utøvelsen av det andre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.