Gå til innhold
SkogensMann

Kaffekjele med plass til en Omnifuel inni

Det er 3836 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å prøve Monsen-trikset med kun én kaffekjele med på tur, men jeg er da på utkikk etter en som jeg kan stappe Omnifuelen inni. Jeg kunne selvsagt tatt med meg brenner fra butikk til butikk, men jeg ville spørre her først, for jeg tenkte som så at jeg nok ikke er den eneste på bruket som har prøvd dette.

Jeg har sjekket et par (uten at jeg husker størrelsen på disse kjelene i farta), men der var det i hvert fall ikke plass. Har dere noen bra tips til kjeler med litt volum og stor nok åpning til at jeg får stappet brenneren oppi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipset mitt ville vera å droppe kaffikjelen og heller bruke ein vanleg kjel. Då får du ein større åpning slik at det vert enklare å få primusen nedi. Oppvasken vert også enklare.

Novaen min går i alle fall nedi kjelesettet mitt, og den minste kjelen der (den eg brukar om sumaren) er 1,5 liter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3836 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår.