Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig Rocka Galaxy sykkel. Kvalitet??


Kenneth22

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en helt vanlig allround sykkel som ikke koster så mye. Setter ikke store krav. Bare at den ikke ryker etter et år.

Jeg har sett på denne sykkelen og har vurdert å kjøpe den. Den ser både bra og solid ut, men man vet jo aldri, og siden jeg er helt grønn når det gjelder sykler er det greit å få noen råd.

Er den noe tess i det hele tatt?

Noen som kan gi meg noen tips? Så jeg ikke kjøper katta i sekken. :shock:

Og, hvis det er noen som kan anbefalle andre sykler som evt. er bedre enn denne hadde det vært supert :). Prisen burde ligge på rundt 1500- 2000.

Tar i mot alle råd med takk :)

Link til sykkelen:

http://www.gs.no/shop/index.wa2?ParentProductId=17498

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11501456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville styrt langt unna, men det kommer jo selvsagt litt ann på hva den skal brukes til?

Står ingen ting om hva slags gir eller bremser det er på den annet enn at merketnavnet Shimano blir brukt, noe som er ganske typisk på såkalte billig-sykler. Shimano finnes jo i et utall av kvaliteter og det er neppe noe å skryte av det du finner på denne. Men igjen, skal du bruke den f.eks hjemmefra og noen km til jobben og tilbake, varer den sikkert over ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.