Gå til innhold
  • Bli medlem

nyvinning for tøffinger


televims

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei!! Spennende med dette rittet! Vet bare ikke om det er riktig å bruke 6 dager av ferien min på dette...og så koster det over 6000 kroner! :) Kanskje jeg heller bør prioritere toppturer i Jotunheimen på ski istedet! Det er jo sååå mange flotte sykkelritt utover sesongen. Tror nok også jeg venter til 2009 for å se hvordan rittet ble. Kjempefint at det er tomannslag. Da kan man motivere og bakke opp hverandre underveis! :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er mye penger for å sykle ei uke.. men sikkert godt fornøyd med deg selv når du triller siste metrene i oslo...

sikter litt mer på 2009 jeg også men noen som trenger en partner neste år, så er det sikkert mulig :)

ser helt klart mulighet for at dette har livets rett jeg også, terrengsykling er en voksende sport og nedover i europa er det bevist at slike ting går år etter år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler litt på å prøve meg på denne :lol:http://www.styrkeproven.no/mainmenu.asp?refnr=207

men ikke funnet noen som er veldig hissige på å være med... :):roll:

prisen gjør meg litt usikker også... kjedelig å bruke så mye penger for så å "knekke huggu" første dag. :idea:

(har god plass på drakta for logoer :lol::lol::lol: )

noen av brukerne her som skal delta :?:

Hvis jeg hadde hatt sykkel til denne turen så hadde jeg begynt trening med en gang. Dette er noe jeg ønsker å være med på. Så hvis du tilfeldigvis har en ekstra terrengsykkel så er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er svært begrenset med plasser på rittet. Det positive for oss vanlig dødelige, er jo kanskje at det blir få elite-utøvere med på et sånt ritt, da det nok kommer i veien for diverse NC-ritt og at det på den måten kan bli en svært så hyggelig atmosfære rundt det hele. Ikke noe galt med eliteutøvere, men de kommer fort i en helt egen klasse på et sånt ritt i lille Norge, men mindre de kan trekke noen profilerte fra utlandet. Kanskje ikke så sannsynlig første året uansett, men man vet jo aldri på sikt hvis dette blir en suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.