Gå til innhold
  • Bli medlem

Ski, støvler og bindinger....


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Hei!! Dette temaet har vel vært tatt opp før...også av meg! :) Nå kommer vinteren nærmere og nærmere. Skiutstyr er vel noe man tenker mer på nå enn for noen få helger siden. Jeg skulle ha kjøpt meg utstyr ifjor, men ville klare meg med det utsyret jeg hadde en sesong til. Har nå Atomic Telemark fra ca 1988, Rottefella Telemarkbinding (75mm). Skiene er 205cm lange og det å kjøre "Telemark" er ikke min sterkeste side så skiene krysser seg noen ganger kan man si.. :wink:

Skiene skal stort sett brukes utenfor løype og til toppturer. Jeg vurderer enten Fischer E99 eller 109 og heller kanskje mot E109 til mitt behov. Er 174cm høy. Hva er deres anbefalinger? Hvilken skistøvel (merke) kan dere anbefale og hvilken binding?? (75mm eller andre) Lengde på ski osv. Her er det vel mange meninger, men kom med dem!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.