Gå til innhold
  • Bli medlem

Hytte Quiz


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 554
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 uker senere...

Rykende ferskt bilde av ei trivelig åpen hytte i et fint område.

Er kanskje et vanskelig utgangspunkt dette, henger meg derfor på den geniale trenden med rebus.

Hytta er i nærheten av et område som bærer samme navn som noe du gir til dama når du har gjort noe galt(eller bare vil kjøpe noen aksjer).

Navnet på dette bygget:

Ustødig+(liteH2O)+Holde til+a

100812_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fy fader så dårlig respons. Med så mye tåke rundt hyttehjørnene er det vel ikke i tvil om at dette er Instituttet For Uhensiktig Vær. Tåkeheimen på Svartisen.

Nei gå heller tilbake til trådene deres om fyring av primus og sammenligne dittens produkt med dattens. Hilsen Dag, dypt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skuffe deg Dag, både med at jeg ikke ga deg respons på denne samtidig som jeg skrev noen poster i "primushjelpetråden" i helgen. Men det ble nå en gang bare slik... Har selv skrevet turrapporter som har fått minimalt med oppmerksomhet, så skjønner frustrasjonen.

Svartisen er for meg ukjent område, men ikke desto mindre det er et område som jeg kunne tenkt meg å blitt mere kjent med!

Liker bildet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frustrert Kjellis. Registrerer bare med en viss skuffelse at Fjellforum er blitt mer og mer et materialistisk utstyrsrom der de færreste er villig til å dele sine naturopplevelser. (Dersom de er på tur da ?) Gjerne bare et bilde og noen ord fra en dal, kyst eller fjell. Nå synes jeg det blir for mye fokus på primuser, liggeunderlag, soveposer og dill og dall. Er det ikke bare å kjøpe et bra merke og så ferdig med det. I dag funker det meste.

Er det beslutningsvegring som får fram disse evige diskusjonene om utstyr. Er det det så, ville jeg pinadø ikke gå over noen storbreer med disse folka.... :cry:

Joda Svartisen er et knall område. Var oppe der i april i år og vil tilbake i februar 13 for å prøve å få med mer av herligheten, helst uten tåke.

img1683wd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer bare med en viss skuffelse at Fjellforum er blitt mer og mer et materialistisk utstyrsrom der de færreste er villig til å dele sine naturopplevelser.

Jeg er enig, trenger ikke å være turer fra kjente og kjære nasjonalparker det eneste en kan deles. Jeg er velsignet med flott natur rett utenfor stuedøra, det være seg fjell som reiser seg nesten 1000 moh rett fra havet, gode fiskevann og rypefjell, samt skogsområder. Der ligger noe av grunnene til at jeg ikke reiser så mye til mer kjente turområder, jeg har det jeg trenger hjemme...

Nok et flott bilde, Dag! Tåke kan gi flotte stemninger i fjellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, trenger ikke å være turer fra kjente og kjære nasjonalparker det eneste en kan deles. Jeg er velsignet med flott natur rett utenfor stuedøra, det være seg fjell som reiser seg nesten 1000 moh rett fra havet, gode fiskevann og rypefjell, samt skogsområder. Der ligger noe av grunnene til at jeg ikke reiser så mye til mer kjente turområder, jeg har det jeg trenger hjemme...

Nok et flott bilde, Dag! Tåke kan gi flotte stemninger i fjellet :)

Nordmøre har det meste Kjellis !! Forstårgodt du er fornøyd med det. Liker å komme rundt litt og opp fra skogen på Indre Agder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmøre har det meste Kjellis !! Forstårgodt du er fornøyd med det. Liker å komme rundt litt og opp fra skogen på Indre Agder.

Foretrekker fjell fremfor skog jeg også. Jeg må bli flinkere til å oppsøke opplevelser andre steder enn her hjemme, ligger an til et nyttårsforsett kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.