Gå til innhold
  • Bli medlem

Uff, klimaet er blitt så varmt assa


Julius

Anbefalte innlegg

Annonse

Snøskutere vil vi ikkje ha. Nei, det er slik det skal være: " I ditt ansikts sved skal du slite deg frem i de ville fjell, på treski med kladder og skistaver av bambus. På beina skal du ha beksømstøvler med gamasjer, og din påkledning ellers skal være knickers og grå anorakk. På hodet skal du ha blå strikkelue med hvit dusk, på hendene skal du ha Selbu-votter og på ryggen skal du ha en Bergans meis, hvor du bærer din Kvikk-lunch og dine appelsiner. Da er du en ekte miljøverner."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøskutere vil vi ikkje ha. Nei, det er slik det skal være: " I ditt ansikts sved skal du slite deg frem i de ville fjell, på treski med kladder og skistaver av bambus. På beina skal du ha beksømstøvler med gamasjer, og din påkledning ellers skal være knickers og grå anorakk. På hodet skal du ha blå strikkelue med hvit dusk, på hendene skal du ha Selbu-votter og på ryggen skal du ha en Bergans meis, hvor du bærer din Kvikk-lunch og dine appelsiner. Da er du en ekte miljøverner."

Haha, slik bekledning må jeg nesten prøve en dag og se alle blikkene jeg får. :lol:

Det er kaldt ja. Håper det snør fra nå og hele vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)
Snøscootere har ikke gjort verden til noe bedre sted, og erfaring viser at de som kjører dem har langt lavere iq enn gjennomsnittet, dog høyere enn SRX som er en breial liten drittunge på 15 år fra Tromsø.

Dust!!! :lol:

Feil på samtlige punkter.

Tror nokk Tom har logget seg på med annet navn, enten det eller så har vi en enda en type med forkvaklete meninger her inne, som skyter i øst og vest uten å ha belegg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)
Innlegget med bambusstaver var bare ironi. Men snøskutere er noe herk. Men ein halv kilo sukker på tanken ordner det meste.

Det er lovbrudd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skulle komme fra en lovbryter :lol:

Å? Det er mulig SRX har avslørt seg tidligere, men det er nå ikke forbudt å eie eller å være glad i snøscooterkjøring, bare mange former for kjøring som er det. Når det er sagt, ville det overraske meg meget om SRX aldri har brutt lover og regler mtp. scooterkjøring. I så fall har du helt rett Bjarne, det var bare påstanden som virket litt udokumentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT:

Å? Det er mulig SRX har avslørt seg tidligere, men det er nå ikke forbudt å eie eller å være glad i snøscooterkjøring, bare mange former for kjøring som er det. Når det er sagt, ville det overraske meg meget om SRX aldri har brutt lover og regler mtp. scooterkjøring. I så fall har du helt rett Bjarne, det var bare påstanden som virket litt udokumentert.

Alle som har førerkort/bil er også lovbrytere. Det er snarere HOVEDREGELEN enn unntaket. Vi har alle dårlig moral, men ofte på forskjellige områder. Derfor tror jeg ikke snøscooterkjørere er noe annerledes enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det varmere da? :twisted:

Ikke bare østpå det er kaldt, snøen ligger tjukt opp i fjellene på nordvestlandet :? Og M&R er jo litt FrP-land... http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=1015445,1〈=1

Det er spesielt Sunnmøre som er FrP-land, de to øvrige fogderiene ligger på eller under landsgjennomsnitt mht oppslutning om Jensenhagen og deres velkledde ordførere.

Forøvrig er det min mening at snøskuterkjøring i rekreasjonsmessig sammenheng bør forbys - forutsatt at man samtidig forbyr motorsport, som rallykjøring og båtrace i Oslofjorden og på Sørlandet. Det betyr kanskje ikke all verden - isolert sett - i global klimasammenheng. På den annen side har det klar signaleffekt,

og det dreier seg om en fullstendig unødvendig aktivitet som har få- om noen - positive sider. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)
Forøvrig er det min mening at snøskuterkjøring i rekreasjonsmessig sammenheng bør forbys - forutsatt at man samtidig forbyr motorsport, som rallykjøring og båtrace i Oslofjorden og på Sørlandet. Det betyr kanskje ikke all verden - isolert sett - i global klimasammenheng. På den annen side har det klar signaleffekt,

og det dreier seg om en fullstendig unødvendig aktivitet som har få- om noen - positive sider. :lol:

Da trekker jeg saken videre og sier at motorisert båtbruk i rekreasjonsøyemed også burde forbyes. :twisted:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trekker jeg saken videre og sier at motorisert båtbruk i rekreasjonsøyemed også burde forbyes. :lol:

Jeg trekker den enda lenger og sier at alle som kjører bil i rekreasjonsøyemed burde slutte å gjøre det:

- ferier

- helgeturer

- t/r 2k-sanking

- osv

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Jeg trekker den enda lenger og sier at alle som kjører bil i rekreasjonsøyemed burde slutte å gjøre det:

- ferier

- helgeturer

- t/r 2k-sanking

- osv

:roll:

All motorisert ferdsel burde vært forbudt, kunn motorisert ferdsel i forbindelse med næring, arbeid burde være tillatt.

Hadde vært noe for dere, tilbake til trillebåre og hest og kjerre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.