Gå til innhold
  • Bli medlem

Ørretfisk -tromsø


Morten Halvorsen

Anbefalte innlegg

Gikk i dag som lutfattig student til storinvestering å kjøpte utstyr.. Er på jakt etter steder å fiske ørret. Har fått tips om ringvassøy, samtidig fikk jeg også beskjeden om at mange av vanna er utfiska. Jeg har ikke bil, men kan få lånt meg om jeg virkelig må. Har noen folk der ute tips om hvor jeg bør ta turen til helga for ørretfiske! Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Du kan kaste ut sluken i et hvilket som helst vann på Ringvassøya og regne med å få fin ørret! Og utfisket? Tull og tøys! I kattfjorden ligger det et par vann i rimelig avstand til veien (det går buss fra tromsø gjennom kattfjorddalen). Fiskekort kjøper du så vidt jeg vet på Våpenandresen i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.