Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder fra Ryfylkeheiene; Høgaleite-Sandvatn-Børsteinen juli07


KENNETH VARPE

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen få bilder fra turen Høgaleite/Hunnedalen til Sandvatn og Børsteinen mot slutten av juli i år.

Grått, men dramatisk og stemningsfullt den første dagen - sol og klarhet den andre.

Fin tur, som absolutt anbefales.

/kenneth

Flott turbeskrivelse, men bildene dine er ikke verd å se på — oppløsningen er for lite! Er de tatt med en mobiltelefon?

Pikseltallet bør være 1250·830 og fylle >300kB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar fra både Dag G og Bjarne.

Hva oppløsning angår, så har jeg i det siste valgt å formatere dem slik pga at jeg ofte iirriterer meg over altfor store bilder hvor jeg må scrolle både horisontalt og vertikalt for å få se hele bildet.

Bildene mine gir i dette formatet forhåpentligvis tilstrekkelig inntrykk av stemning og komposisjon - men er nok lite egnet for detaljgransking, dersom det er det du ønsker Bjarne... det at de "ikke er verd å se på" ser jeg som din subjektive vurdering - men jeg tar samtidig hintet om at jeg kanskje kan legge dem ut LITT større i fremtiden 8)

mvh

Kenneth :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar fra både Dag G og Bjarne.

Hva oppløsning angår, så har jeg i det siste valgt å formatere dem slik pga at jeg ofte iirriterer meg over altfor store bilder hvor jeg må scrolle både horisontalt og vertikalt for å få se hele bildet.

Bildene mine gir i dette formatet forhåpentligvis tilstrekkelig inntrykk av stemning og komposisjon - men er nok lite egnet for detaljgransking, dersom det er det du ønsker Bjarne... det at de "ikke er verd å se på" ser jeg som din subjektive vurdering - men jeg tar samtidig hintet om at jeg kanskje kan legge dem ut LITT større i fremtiden :)

mvh

Kenneth :!:

Mange har 19" skærm og ved oppløsning 1250·830 piksel fyller bildet ut skærmen, og der skal ikke scrolles 8)

Det er flott å se vakre bilder her, og ved klikk på et billed fyller det ut skærmen, men bildene dine beholder samme størrelse :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.