Gå til innhold
norodden

Fiske Sloaros?

Det er 3895 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei, Er det noen som har rapporter fra Sloaros området? Vann, slukvalg! Var det inne ifjor og fikk prøvd en del av vannene derm men med heller noe labert resultat. Gir meg ikke så lett så jeg skal inn på en ny 3 dagerstur i september. PS! Utrolig flott område for de som ikke har vært der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei, Er det noen som har rapporter fra Sloaros området? Vann, slukvalg! Var det inne ifjor og fikk prøvd en del av vannene derm men med heller noe labert resultat. Gir meg ikke så lett så jeg skal inn på en ny 3 dagerstur i september. PS! Utrolig flott område for de som ikke har vært der!

sloaros i setesdal du tenker på her eller?

Isåfall så har jeg altid ønsket meg inn ditt.. men fikk ikke tid i sommer skal ta en tur inn i vinnter å prøve lykken på isen..

Hvordan var turen i september?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Turen var meget bra den. Vi fikk en del fisk fra 250-680gram. Snitt på ca. 250-400. Mye fin fist av "rød" kvalitet. Flott turområde. Absolutt et område å anbefale. Har hatt 3 fisketurer inn området hittil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3895 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.