Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket jaktblad synes du er best, og hvorfor?


Tiri

Anbefalte innlegg

Selv leser jeg de fleste jaktbladene på markedet :) .

Noen er bedre enn andre, men jeg leser alle :D .. Bare må ha dem :lol: .

Hva leser dere,og hva er det som fenger mest?

De bladene jeg leser mest er Jeger hund og våpen, Jakt og Villmarksliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Selv leser jeg de fleste jaktbladene på markedet :) .

Noen er bedre enn andre, men jeg leser alle :D .. Bare må ha dem :lol: .

Hva leser dere,og hva er det som fenger mest?

De bladene jeg leser mest er Jeger hund og våpen, Jakt og Villmarksliv.

Villmarksliv og Jakt og fiske er jo bra blader. I de siste åra har de plassert unge kvinner på forsida også ofte. Før var det bare bilde av elger og fisk. He, he................Er vel fra markedsavdelingen det har kommet men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bladet Jakt er det absolutt beste jaktbladet i Norge. I Villmarksliv og Jakt&Fiske dreier det seg alt for mye om fiske, og i Jeger, Hund & Våpen er det bare solskinnshistorier.

"Jakt" har veldig mange gode tester og utstyrsomtaler.

Bukkejakt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til de abbonerer på villmarksliv. Si opp i stedet for å betale. I løpet av ikke så lang tid for du nytt og billigere tilbud. Har fungert de to siste åra i alle fall!

Leser forøvrig villmarksliv og jakt og fiske fast. For meg som fisker mer enn jeg jakter blir det nok jakt i disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes jeger hund og våpen er best, men jakt og fiske og villmarksliv er bgode blader.

abbonerte på alt om fiske men jeg ville heller ha et blad der det var litt fiske og litt jakt så da abbornerte vi på jakt og fiske i stedet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de norske bladene foretrekker jeg Jakt. Føler at de som skriver der har rimeli peiling, selv om jeg av og til leser ting jeg stusser litt på. :D

Jeger,Hund og Våpen gis jo ut av Se & Hør-forlaget. Av prinsipp kjøper jeg aldri noe fra dem... :lol::lol::lol:

Prinsipp er til for å brytes :D:D !!

Enig i at Jakt er det beste bladet, men jeg leser Jeger, hund og våpen er bra det å.

Jeg har abbonert på Villmarksliv men skal ikke gjøre det lenger, så da får jeg prøve å gå forbi det på butikken :lol::lol: !

( Skulle ikke være noe stort offer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.