Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheimen til helga - en del snøproblem?


JohnnyGunn

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte meg til Fondsbu - Skogadalsbøen - Leirvassbu - Gjendebu - Fondsbu nå. Ser jo ut til at fredag og lørdag blir uten regn.

Jeg ringte både Fondsbu og Leirvassbu og de meldte om en del snø, men at den var grei å gå på. Grei å gå på for en som veier 70 kg er kanskje en ting, men jeg veier 105 og det kan jo bli en annen vals... Burde jeg hatt med noe; truger eller ski? Har liten erfaring med å traske på sommersnø så jeg vet ikke helt hva som venter meg. Takknemlig for tips!

JG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den snøen som ligger der nå er passe råtten, så du må regne med å tråkke gjennom i perioder. Men du kan avskrive både truger og ski. Det for mange snøbare flekker i det området til at det skal lønne seg. Dessuten er det ikke SÅ dypt! Men gamasjer og mye støvel-fett kan være et godt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.