Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder av morsomme "figurer"


Svein

Anbefalte innlegg

g-arnt ser "faces" i mye (for de som følger med på westcoastpeaks.com), jeg har begynt å kikke etter selv men fantasien er ikke alltid like god. Denne gangen trengte jeg ikke så mye fantasi, oppdaget den ikke før jeg kikket på bildene av gårsdagens kveldstur. Homer Simpson er g-arnt sitt forslag, jeg er enig. Definitivt.

Andre som har bilder av slike morsomme figurer/ansikter osv.?

Jeg husker fra turen vår til Emdalstindane i fjor, da såg jeg Munchs "Skrik". Det var et snøfelt.

post-283-133474473933_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble overvåket av selveste Dyrhaugstrollet da jeg sto på høyeste Dyrhaugstind i 1996. Vi så det ikke da vi var der, men etter fremkalling så vi at en spisshaket figur hadde sneket seg med på bildet (helt til høyre):

post-42-133474474204_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.