Gå til innhold
  • Bli medlem

Regnbukse, hva anbefales?


Zetec

Anbefalte innlegg

Tid for ny regnbukse, veldig fornøyd med den jeg har hatt i 10 år men merket er slitt bort. Må være slitesterkt og ikke veie for mye. Bruker den under en poncho for ikke å bli våt på leggene..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal he meg en regnbukse, ikke gamasjer eller lårings (hva nå enn det måtte være).

Regnbukse, orntlig vanntett, slitesterk og ikke for tung.

Flere tips, råd, anbefalinger av merke/type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antaglig vil du ha en rendyrka regnbukse å ta på når det regner.

Selv kjører jeg med samma buksa hele tiden - bergans breheimen -

og den funker bra den. Både som regnbukse og turbukse. Javisst, det blir litt klamt iblandt,

men med understell under funker det alldeles utmerket,

og du slipper å stoppe for å dra på deg ekstrabuksa, og kåle med å dra av fjellstøvlene osv.

Har akkurat kommet hjem etter en uke i fjellet og har bokstavlig bodd i den buksa hele tiden.

Ikke noe å klage på. Funka helt max for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sportsnett.no/m?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=PAT8&var_1=PAT8-1&categorynu=AA24A&categorytxt=Regnt%F8y%20-%20herre&produkt=Patagonia%20M%B4s%20Rain%20Shadow%20Pants

hva med denne?

selv har jeg en regnbukse fra hellyhansen, kjøpte regnjakke på g-sport og da fulgte buksa med, for drøye tusenlappen i fjor.. den holder meg tørr når det regner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Du kunne jo prøve Marmot Precip pant. Lett og ikke så dyr. Har hatt en slik nå i flere år og må si meg fornøyd med den. Føler meg mindre klam med den enn f.eks Dermizax til Bergans.

Jeg har en slik som IKKE er vanntett, hvertfall ikke i baken. Er det jeg som har vært uheldig med buksen min, eller har andre vært ute for det samme? Har hatt den siden mars, men den er blitt veldig lite brukt. Det blir å gå ned og reklamere på den iløpet av uken..

PS: Syns forresten den var dyr nok. Veil. pris er 1000, og det er ikke engang Goretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.