Gå til innhold
infore

Fiskekort samnanger

Det er 4114 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

;-)

Det samme søket gjorde jeg igår og kom frem til en adresse for jakt og fiske, men den siden er nede.

Ellers så sendte jeg epost til den kommunen , men fikk til svar om å henvende meg til en person, som jeg har gjort men ikke fått svar av.

Så da står jeg på stedet hvil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager.

De korta der gjelder ikke for fjellvatn jeg hadde i tankene.

Så vidt jeg kan se gjelder de kun for laks i en elv.

Det er sikkert grunneier jeg skulle ha hatt fatt i men hvem det er og hvor jeg finner ut av det er verre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ein fiskekortautomat ved Kvitingen, men då eg var der sist (søndag) var den tom og ute av drift. Men det var i alle fall Samnanger Jeger og Fiskarlag som dreiv den, så får du tak i eit telefonnummer til dei, kan det vel ordne seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:shock:

Det samme søket gjorde jeg igår og kom frem til en adresse for jakt og fiske, men den siden er nede.

Ellers så sendte jeg epost til den kommunen , men fikk til svar om å henvende meg til en person, som jeg har gjort men ikke fått svar av.

Så da står jeg på stedet hvil...

:?: Då får ha lykke til da, skulle bare hjelpe med det lille jeg kunne. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er ein fiskekortautomat ved Kvitingen, men då eg var der sist (søndag) var den tom og ute av drift. Men det var i alle fall Samnanger Jeger og Fiskarlag som dreiv den, så får du tak i eit telefonnummer til dei, kan det vel ordne seg?

Stemmer det. Snakket med en fyr som sa akkurat det samme.

da er det vel opp til fiskelaget og fikse det :shock:

Takk for hjelpen alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 4114 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.