Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med omnifuel?


Vandrelysten

Anbefalte innlegg

heisann! dette er ikke en "er omnifuel primussen for meg?" post, men jeg lurer på om noen som har en omnifuel, kan sjekke en ting for meg:

brukte min idag, og vet ikke om jeg bare ikke har lagt merke til det før, eller om det er noe nytt.

i enden av metallslangen på brenneren, som IKKE er sekskantet, er det ca en cm slark

i lengderetningen (den enden mot ventilen på flaska altså..)

er dette bare min?? lekker ikke enda, men hvis den har blitt sånn nå, er ikke en lekkasje langt unna!

panikkangst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da vil jeg stille spørsmålet: er omnifuel noe for meg? neida, lurer bare på hvilke erfaringer dere har med den, fungerer den like godt på gass som på annet flytende drivstoff? Har planer om å kjøpe ny og er litt i tvil om hvilken jeg skal velge enda, har vurdert både denne, optimus MF og primus gravity MF. noen brukererfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har testet med gass, bråke like vakket på gass, som bensin. Bruke kun bensin. Lettere å se hvor mye du har igjen. + bensin virke på kalde dager. Får ikkje gass til å brenne effektivt då. Så det har eg gitt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.