Gå til innhold
  • Bli medlem

ryggsekk


Fjellvis

Anbefalte innlegg

Annonse
Tenkte på en ny sekk. Hørt rykter om at d er dårlige sømmer på reconpack. Hvordan er hoftebeltet på Reconpacken? Holder d seg på plass? Ellers så vurderer j Norrøna Synkron rammesekk

skal ikke prakke den på deg hvis du ikke vil ha den, men dårlige sømmer tror jeg ikke er på norrøna utgaven.. derimot finnes det en 2-3kopier som forsvaret brukte før ihvertfall, som er i litt surere kvalitet..

har forøvrig aldri hatt noe problem med hoftebeltet på sekken, eneste jeg har å utsette på den må evt være egenvekt og størrelse..

Synkronsekkene er vel anatomiske hvis ikke jeg tar helt feil? absolutt knallgode sekker, men for bører over 25kg, vil jeg nok påstå at pakkrammesekker fortsatt er sjef. ikke at det er noen umulighet å bære det i en synkronsekk, men hvis det er snakk om en sekk du SKAL bære 30kg i, ikke en du SKAL KUNNE, så er valget enkelt for min del;)

OT: har slanket opppakningen min en del i det siste, og 125L er i overkant for meg.

Har ikke brukt den på langt nær så mye som jeg skulle ønske, og har konkludert at jeg kan heller kjøpe meg noe mer etter mitt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.