Gå til innhold
  • Bli medlem

I morgen reiser jeg oppover!


Kristin

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Srx (Ron)

God tur, er heldig med startværet.

Hvis vi skal vente med å dra hjem fra pub til det blir mørkt..... ja da sliter vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortreist selv en periode og har ikke fått lest Fjellforum på en stund. Så artikkelen din og tenkte flott, jeg slenger meg med,

men skjønner nå at du er i farta allerede :oops:

Så bildene dine. Merkelig følelse å sitte her i 30 varme og se bildene dine med snø i bakgrunnen og skia i hånda. Hørte det hadde snødd endel steder i natt i Nord-Norge. Men det ser ut for at du har en bra sovepose med deg. Ellers får du være litt kritiske til finnmarksgutter som tilbyr deg husvarme (fleeip).

God tur videre. Du er ei dritkul jente, digger deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her i nord er det ikke så varmt, men det er mer enn godt nok! Har gått på rulleski fra Skaidi til Alta nå, campa på Sennalandet i natt - i en liten rønne ( se bildet ). Fått oppleve midnattsola to ganger nå:) Eneste problemet jeg har på turen, er å komme meg videre fra alle de kjekke folkene jeg møter underveis.

post-243-133474471179_thumb.jpg

post-243-133474471187_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rønne er vel det riktige ordet ja :)

For øvrig skal du nok være glad for at tempen er som den er der oppe. Her i sør har det nesten vært ubehagelig varmt, og jeg tør ikke tenke på åssen en slik tur ville vært i denne temperaturen.

Nyt turen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.