Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken jakt gleder du deg mest til??


Krisnord

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg gleder meg til å bli med på elgjakt i Østerdalens dype skoger!!! Men skulle gjerne lært mer om jakt på andre dyr :? Tok jegerprøven i år, og jeg er av de som trenger litt hjelp til "å komme i gang" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart reinsdyrjakta :!: !!

Men gleder meg også til rypejakt med hund, det er jo veldig spennende :) .

Ellers så skal jeg jakte elg får første gang i høst så det blir spennende, men ikke noe

som jeg gleder meg vilt til :!: .

Er litt redd elgjakt kan bli litt vel kjedelig får meg, vet ikke om jeg takler å sitte i skogen i time etter time :shock: .

Men vi får se, kan jo hende jeg blir totalt hekta på det å :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjekt med revejakt? Det må vel være mer spennende å jakte på noe som gir mat? ( Ja, jeg vet at revebestanden må holdes nede - det er bare selve jakten jeg tenker på ) har absolutt ingenting i mot jakt - har heller ingen spesiell forkjærlighet for rev - kanskje snarere tvert i mot?

Ble bare veldig overrasket av av revejakta var av favorittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjekt med revejakt? Det må vel være mer spennende å jakte på noe som gir mat? ( Ja, jeg vet at revebestanden må holdes nede - det er bare selve jakten jeg tenker på ) har absolutt ingenting i mot jakt - har heller ingen spesiell forkjærlighet for rev - kanskje snarere tvert i mot?

Ble bare veldig overrasket av av revejakta var av favorittene.

Det lurer jeg også på. Synes det er kjedelig med revjakt, men jeg skyter alle jeg kommer over. Skyter også tamrev som går løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjekt med revejakt? Det må vel være mer spennende å jakte på noe som gir mat? ( Ja, jeg vet at revebestanden må holdes nede - det er bare selve jakten jeg tenker på ) har absolutt ingenting i mot jakt - har heller ingen spesiell forkjærlighet for rev - kanskje snarere tvert i mot?

Ble bare veldig overrasket av av revejakta var av favorittene.

Når jeg jakter så er det jo ikke med tanke på mat :D .

Jeg jakter pga. spenningen og utfordringen . Revejakt kan være veldig spennende, også er det skuddpremie på rev noen plasser :lol: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har nå fått prøvd min nye kombi i 12-76/6,5x55.

Med slike samlinger kan jeg ikke vente lenger enn til bukkejakta (rådyr) før jeg prøver den på vilt.

Gleder meg som en unge til høstens jaktturer med en type våpen som jeg har drømt om i mage år, men først nå tatt meg råd til å kjøpe... :oops::oops::lol:

post-1708-133474474999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått prøvd min nye kombi i 12-76/6,5x55.

Med slike samlinger kan jeg ikke vente lenger enn til bukkejakta (rådyr) før jeg prøver den på vilt.

Gleder meg som en unge til høstens jaktturer med en type våpen som jeg har drømt om i mage år, men først nå tatt meg råd til å kjøpe... :roll::roll::oops:

Kombi ønsker jeg meg også :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.