Gå til innhold
  • Bli medlem

Blåhø (Jetta)


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det går fint å gå til topps på Blåhø ved Vågå/Gudbrandsdalen nå til fots?

Hvor bør man "angripe" denne toppen fra? Jeg vil IKKE kjøre helt til toppen om dette er mulig, men om det muligens er et sted litt oppe i fjellsiden det går an å parkere en bil og rusle av gårde fra?

Enn Heidalsmuen? Er det kjørbar vei inn til denne nå? Enn snøforholdene...kan man gå til fots uten store problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er muligens akkurat litt for tidlig til at det er veldig greit å gå på Jetta. Men sjekk webcamera her når tåka forsvinn :wink:, direkte på Jetta frå Høvringen:

http://www.hovringenfjellstue.no/wxhov.htm

Hvis du vil unngå bilvegen frå Vågåmo, så går tar du utgangspunkt fra Rosten. Det er veg opp til Horgesætrin, med en liten bomavgift trur eg? Vegen er nok kjørbar nå.

Og Jetta er litt av en utsiktpost!

Angående Heidalmuen så er jeg litt usikker, men det er nok i tilfelle mere snø der enn på Jetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.