Gå til innhold
  • Bli medlem

atna/skrukka


Øystein79

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg på tur om 14dager.Har sett den filmen tørrflueland1. Ser di fisker i atna. men hva er den andre elven di fisker i? den skrukka? Noen som vet om det ligger i oppland? Send meg gjærne en pm.Håper på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikkje til de elvene, men du finner helt sikkert info om dem på nettet. Forøvrig så kan man fiske med flue hele året. Husk bare å bruke store fluer de kalde månedene. Gjerne store streamere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller små fjærmygg/fjærmyggpupper.

Vedr elver; den filmen du har sett fra Skrukka, som ikke er Atna - sistnevnte, med Rondane i bakgrunnen, er sannsynligvis lagt inn for å forvirre - og i siste del antagelig fra Hemsila, noe som gjerne kunne vært opplyst ettersom fisketrykket der allerede er så stort at iallefall jeg ikke gidder å dra dit.

Nå kommer en ny film med opptak fra Nea, der det opplyses at det ER Nea (gjort i samarbeid med turistkontoret for området), så hvis du er ute etter å være tidlig ute i en elv som etterhvert kan bli overfylt, kan du prøve der.

Nea er imidlertid sterkt regulert, lang og ofte vanskelig, så det kan lønne seg å bruke guide første dagen da det heller ikke der bare er å slenge ut snøret og hale inn praktørreter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.