Gå til innhold
  • Bli medlem

Grevling Shelter / 2000?


Peros

Anbefalte innlegg

Ser litt på en Ajungilak Grevling Shelter/2000 ( Oslosportslager ). Har hørt slike overtrekksposer ofte fører til store mengder kondens i soveposen, gjelder det også denne (står at den puster rimelig bra)?

Noen som har erfaring med denne her?

Bruksområde er overnatting under åpen himmel / presenning på sommeren og tidlig høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke erfaring med akkurat den, men kondens er uansett alltids et problem. Når det blir varmere utpå morgenkvisten pleier dette å fordampe.

Jeg synes den var schwindyr! Man får man et billig (og dårlig) telt til samme prisen (kr. 1.099,-) og denne egner seg seg sikkert like fint til dette bruksområde.

Du bør vurdere ditt behov nøye og ikke minst om du trenger grevlingtrekk. Hvis det bare er en tur i marka om sommeren og høsten kan det være like greit å stikke innom Maxbo og kjøpe en billig presenning og så stikke innom Rema for å kjøpe noen sorte søppelsekker. Tipper dette koster en fjerdel og presenningen har også en videre bruksområde enn et grevlingtrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt på en Ajungilak Grevling Shelter/2000 ( Oslosportslager ). Har hørt slike overtrekksposer ofte fører til store mengder kondens i soveposen, gjelder det også denne (står at den puster rimelig bra)?

Noen som har erfaring med denne her?

Bruksområde er overnatting under åpen himmel / presenning på sommeren og tidlig høst.

Hei! Jeg har gode erfaringer med Bergans poseovertrekk i Dermizax sommer som vinter. Dette trekket skal puste bedre enn Grevling shelter 2000, om det gjør det vet jeg ikke. Jeg er fornøyd og bruker det hver gang jeg er på tur. Kan bli problemer med kondens, og soveposen kan bli litt våt uten på. Jeg synes den fungerer bra, i forhold til andre billigere soveposetrekk er den MYE bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.