Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaringer med bellyboat


Villmannen

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja, det er det. Har brukt det en sesong og det er helt suverent. Nå har jeg riktignok holdt meg til rolige vann og uten for mye vind. Hvis det blåser litt eller er bevegelse i vannet forflytter du deg fort et stykke men det er enkelt å kompensere med svømmeføttene etter litt trening. Det eneste problemet er at sønnen min har begynt å rappe den hele tiden... :wink:

post-2662-133474464288_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og fisket med en kamerat som har en slik i dag......han har klagd hele dagen da det var litt vind. Du drifter veldig fort med den samt at den tar mye plass. Han vil ha ny. Fordelen er som du sier at du sitter høyt men du har mindre beveglighet i den enn i f.eks Fish cat og drifter'n til guide line. Du sitter faktisk mer enn høyt nok i disse men det er jo en smakssak :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Den var interessang den der fish cat 4, får man kjøpt den i norge?

Er veldig fornøyd med den! Har ikke sett den til salgs i Norge....jeg kjøpte min i Sverige i fjor vår da jeg hadde glemt den andre bellyen hjemme :roll: Nå bruker jeg kun Fish Cat'n

Fordelen til Pool 12 og Guide line bellyene er at de har oppblåsbart sete og rygg samt to luftkammer i hver pontong, noe som gjør den sikrere ved en eventuel pungtering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.