Gå til innhold
  • Bli medlem

Om jegerprøven (utskilt fra turfølgetråd)


fuglehunden

Anbefalte innlegg

Takktakk :lol:

Det var vel til sammen 10 dyr, hvor av disse det var 5 fugler :) Må si jeg ble litt skuffa da, det kom ikke ETT eneste spørsmål om hunder. Når jeg starta jegerprøven så var hunder det jeg kunne absolutt minst om, mens nå kan jeg sånn alt... menmen :lol:

Jeg har verken rifle eller hagle, noe jeg har svært lyst på før jeg muligens søker på jakt noe sted.. Jeg har mulighet til å låne, men man skal jo liksom ha fått skutt litt på bane før man slår seg "løs" til høsten.. hmm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 7 måneder senere...
Hei dere som skal ta jegerprøven. God mulig dere kjenner til Jegerprøven - test deg selv-oppgavene som ligger på njff sine sider, men slenger ut denne linken likevel. God trening til eksamen.

http://www.njff.no/index.php?file=article.html&object_id=39235&block_page=&nav_expand_string=1280,1139

Lykke til!

Noen som har en oppdatert link?

Noen som vet om teori er obligatorisk eller frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.