Gå til innhold
  • Bli medlem

holmslet telt


ingvald

Anbefalte innlegg

jeg er ute etter et godt telt som skal brukes på høgfjellet ,det må vere tre manns men jeg greier ikke å bestemme meg hva synes dere om holmslet WILDWIND men det er veldig tunkt 7,8 kg men bra pris og hva gør det så tunkt er det teltstenger eller hva er det :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kombinasjon av alt som gjør teltet tungt. For å få en lett telt må du spare på alt fra stenger til materialvalg på duk og teltbunn, antall glidelåser, teltets størrelse. Sannsynligvis har de ikke som mål å lage telt som egner seg for å ta med på lange fotturer. De har som mål å lage telt som er romslige og høye. Kanskje mer et type telt som du setter opp en gang uten å forflytte deg ofte. Større høyde gir høyere vekt (lengre staver, mer duk).

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.