Gå til innhold
  • Bli medlem

Aclima vs. Brynje


kjetilk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært trofast bruker av Brynje-super i veldig mange år, både til konkurranse og turbruk, men har i det siste opplevd at det har blitt vanskelig å få tak i. Nå er det 5 år siden sist gang jeg kjøpte, de holder jo lenge, men det har tydeligvis skjedd noe.

Nå så jeg nettopp på Sportshuset at det har kommet noe som heter Aclima, som ser ut som Brynje, bruker det samme garnet, og mye av det samme designet.

Vet noen hva forholdet er mellom Brynje og Aclima? Er det rett og slett en ny konkurrent eller er det bare "rebranding"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det muligens er en konkurrent, ja. "Vanlig" Brynje superundertøy selges ihvertfall fremdeles under merkenavnet "Brynje". Kjøpte selv ei Brynjetrøye i vinter.

Men det kan være vanskelig å finne en forhandler. Da er det enklest å sende en forespørsel til fabrikken ( [email protected] eller [email protected]) og be om forhandlerliste. Det gjorde jeg og jeg fikk faktisk svar også. Det vil jeg si er god service.

Fin hjemmeside du har forresten. Å bli kåret til Årets idrettsmann (i Garden) var ikke verst. Jeg fikk også bestemannspremien i militærløpet da jeg gikk på rekruttskolen for mange år siden, men det var bare i konk. med vanlige rekrutter. 4-5 år senere gikk jeg forresten også Storlien-Røros på ski på 17-18 timer - uten forhåndstrening. Men det begynner å bli noen år siden jeg var så sprek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fin hjemmeside du har forresten. Å bli kåret til Årets idrettsmann (i Garden) var ikke verst. Jeg fikk også bestemannspremien i militærløpet da jeg gikk på rekruttskolen for mange år siden, men det var bare i konk. med vanlige rekrutter. 4-5 år senere gikk jeg forresten også Storlien-Røros på ski på 17-18 timer - uten forhåndstrening. Men det begynner å bli noen år siden jeg var så sprek...

17 timer på ski er da vell ikke no. :lol: neida

bruker selv aclima i blandt, har hatt trøya mi i 2 år kanskje men den begynner å revne i sømmene, før den jeg har nå hadde jeg ei annen aclima trøye som varte i 3 år kanskje. er meget fornøyd med de. har ikke prøvd brynje men i forhold til bavac og odlo er de meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.