Gå til innhold
  • Bli medlem

Til info: Bergtatt er tilbake


Kim

Anbefalte innlegg

Bergtatt er nå tilbake på nett. Men nå dreier nettstedet seg kun om 2000-meterne i Norge. Jeg har lagt ut mange flere turrapporter enn før, så nå har alle toppene minst en link til egen tur.

Jeg håper dette er til glede og nytte for mange.

Noe må jo de som har pappapermisjon holde på med også :D

www.bergtatt.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nydelig :?

Takk skal du ha.

Ja jeg regner med at dere får nytte av Bergtatt :shock:

Jeg har forøvrig linket til siden deres.

Lykke til videre med det spenstige prosjektet! Jeg følger med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Kim! :D

Ser fram til å bla litt i ”gamle” turbeskrivelser og kikke på bildene dine igjen. En så oversiktelig og ryddig side, med så mye nyttig info, fortjener kun det beste, nemlig å være tilgjengelig for alle. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var flott, Kim. No var eg inne for å nyta bileta dine frå turen over Styggedalsryggen og Skagastølsryggen. Det næraste eg har vore i området er Bandet og Dyrhaugsryggen. Det var ikkje vanskeleg å kjenna seg att på nokre bilete, av det som var i bakgrunnen.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var gode nyheter. Men jeg savner rapportene fra turer under 2000 moh, det er jo tross alt snart en million kilder til informasjon om totusenmeterne. :D

............ men nede i lavlandet surrer du jo rundt hver dag El Gringo :)

Igjen, Tusen Takk Kim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.