Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordic cab


Vinjesvingen

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Annonse
  • 1 år senere...

Nå er det noen år siden første posting her, men ingen som har noen erfaringer. Disse vognene har vært i salg en stund og jeg har lest at folk har bare gode tilbakemeldinger, men jeg er i tvil. Først og fremst på kvaliteten på pulkløsningen.

Jeg vurderer altså å kjøpe en slik selv - er det noen som har erfaringer å dele om denne?

Tenkte primært på sportspakken http://www.nordiccab.no/vis.aspx?MenuID=251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av oss har Nordic Cab..

Som sykkelvogn er den eminent... Dem har svært gode erfaringer med den der.

Som pulk har dem prøvd den bare en gang... Dem trodde den var lettere å dra enn fjellpulken (dem har den også), men var ikke 100% sikker siden det var en stund siden dem hadde prøvd fjellpulken.

Ungen satt svært godt og svært lunt inne i kuppeln...

Jeg skal skrive mer når jeg får flere rapporter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Et vennepar av oss har Nordic Cab..

Som sykkelvogn er den eminent... Dem har svært gode erfaringer med den der.

Som pulk har dem prøvd den bare en gang... Dem trodde den var lettere å dra enn fjellpulken (dem har den også), men var ikke 100% sikker siden det var en stund siden dem hadde prøvd fjellpulken.

Ungen satt svært godt og svært lunt inne i kuppeln...

Jeg skal skrive mer når jeg får flere rapporter...

Har planer om å kjøpe en Nordic Cab og lurer på om du har fått noen erfaringer med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje ikke det du er ute etter, men:

Jeg har hunde-utgaven av Nordic Cab og er i grunnen fornøyd med den. Kvaliteten virker å være bra. Jeg var litt skeptisk til om "plastiken" kom til å tåle vinterkulda ved litt hard bruk, men den er hel ennå etter to vintre. Hjulene til sommerbruk er store og gode, de tåler å kjøre steinur. Til vinterbruk byttes hjulene ut med ski som bare klipses på. Både ski og hjul sitter på uten å rammle av. Den ligger greit på snøen uten å skli for mye sidelengs. Skal mye til før den velter. Eneste er ved kjøring i krattskog, kan kvister komme til å sette seg fast over skia, siden de jo er feste på utsiden.

Jeg hadde litt problemer med at deler ikke passet sammen på stagene. Hullene til å låse sammen med var ikke der de skulle (fabrikkfeil). Kom nye i poseten med en gang, etter en liten mail. Kjempeservice! Varetrekket og glidelåsene er også hele, så langt.

Hundeselen som følger med i hundepakken synes jeg ikke så helt om. Så jeg bruker Troll sin sele i steden for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.