Gå til innhold
  • Bli medlem

Tusser og troll og sånt...


Anbefalte innlegg

At norske fjell er fulle av underjordiske er det vel ingen som tviler på. Derfor skal ein også behandle fjell med respekt og ikkje voldta dei slik forsvaret har gjort med bla Gaustatoppen og Snøhetta. Men å treffe på Huldra er ikkje alle forunt. Var ein dag på tur mot nevnte Snøhetta frå Sunndalen. Turen gjekk over stein og atter stein og utpå dagen blei eine kneet bare verre og verre. Ein gammel hoppskade var komen att og blei bare verre og verre. Til slutt var det nesten som det svimla for meg og greide nesten ikkje kome vidare. Då med eit kom eit blått lys ut av ein svær stein og ei hulder sveva like over bakken og forsvann i ein annan stein lenger vekk. Minnes tydlig at ho var kledd i eit blått silkeaktig stoff og langt lyst hår flagra i vinden. Då eg kom fram og tok på steinen som ho kom ut av kjende eg bare korleis varmen seig inn i kroppen og all smerte forsvann i kneet. Turen vidare gjekk som smurt og om kvelden gjekk turen til toppen i strålande måneskinn. Har aldri seinare kjent noe til skaden i kneet. TAKK HULDRA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...

Og ikke hadde du noen Jägermeister(e) innabords heller?

Kan varme og mjukne knea den óg vet du! :arrow:

Når opplevde du dette?

Var du alene?

Mine egne erfaringer med slikt er litt annerledes. Kanskje ikke noe ondskapsfullt, men dog litt mer spooky 8) :

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=4048

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henvisningane du kom med er vel stort sett røverhistorier.

Ikkje denne !!!!

Å nei du!

Den fra Isteren er så sann som den kan bli. Jeg sverger ved mitt hedningehjerte på det! 8)

Og vi var til og med to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.