Gå til innhold
  • Bli medlem

Å elske fjellet


Tom

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Jeg trodde det stod "å elske i fjellet" :) . Jeg har det samme problemet, Tom. Hver eneste dag tenker jeg på fjellet, på stillheten og spenningen, på det majestetiske og det rolige. Man skulle hatt fjellet som arbeidsplass. Jeg tror ikke jeg hadde blitt mer lei fjellet av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Mange sier det, Espen. Men har man blitt glad i fjellet helt fra tidlig barndom, så er det en kjærlighet som aldri slipper taket.

synes virkelig dette er noe vi skal ta opp igjen, får her er det mange som har ulike meninger trur jeg.

men her stiller jeg meg stolt bak Tom.

noen andre?

faktisk nesten 2år siden siste innleget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

1.Man passer på å ha et godt underlag så madamen ikke fryser på ryggen.

2.Hvor mye klær man tar av, kommer an på årstid og vær.

3.Se til at ikke iveren tar overhånd og hun får fullt av barnåler og mose i ......Pokker! Står det ikke å elske i fjellet??? :arrow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fjellet :D !

Når man har en lengsel i kroppen og et utrolig stort sug hver dag etter fjellet.

Da mener jeg at man elsker fjellet. Jeg har fjell på alle kanter her jeg bor, og jeg lengter etter å ut heletiden! Ser jeg et bilde, leser en tur rapport ol. så blir lengselen enda større :cry: Så slutt å legg inn så mange fine bilder :?::?: . Hadde jeg savnet, lengtet like mye etter en mann som jeg gjør etter fjellet så vet ikke jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kjenner eg no.. Lengtar til å opp på hytta å fiske, jakte og slappe av.. Lengselen er størst no om vinteren såklart. Det er ikkje noko særleg å reisa opp der på vinteren. Men eg trur eg kjenner det samme som dykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket 1 øl i kveld, og når Per Sandberg tåler 1 øl og 3 akevitt skulle man tro det går bra.

Noen som føler seg truffet av det jeg sier eller? :oops:

Ingen tvil om at enkelte streber etter å fremstå som noe bedre enn de egentlig er, og jeg mener at folk som på død og liv skal fortelle alle hvor lidenskapelige fjellfolk de er, ofte tilhører denne kategorien. Og da bruker de gjerne sitat jeg mener kan kalles patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant om Summit kunne si hva en som er oppriktig glad i fjellet KAN si uten å framstå som patetisk. Og motsatt, hvor langt kan en "dommer" strekke seg i å kritisere andre for å være patetisk uten selv å virke/være patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et mål i seg selv - eller på noen måte spesielt høyverdig - å være politisk ukorrekt? Uttrykket politisk korrekt synes å ha blitt et moteuttrykk blandt folk i en del politiske miljøer som er sure fordi de fleste oppegående og artikulerte mennesker har andre oppfatninger enn dem. Så tyr man til begrepet politisk korrekt som et skjellsord. Tydeligvis et trendy skjellsord for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snodig emne å ta opp på forumet synes nå jeg,da :oops:

Men, når det er sagt; hvis den følelsen jeg av og til får når jeg går i fjellet (nesten alltid alene) skulle dukke opp når jeg er sammen med ei jente, da tror jeg det er alvor... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er:

du kan enten si

"jeg trives i fjellet" - OK!

"jeg elsker fjellet av hele mitt hjerte" - kvalmt og patetisk utsagn i mine øyne

(jeg anklager ikke tom for å si dette, han stiller egentlig bare et spørsmål)

Men smaken er som baken, så sikkert mange andre som har et annet syn på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er:

du kan enten si

"jeg trives i fjellet" - OK!

"jeg elsker fjellet av hele mitt hjerte" - kvalmt og patetisk utsagn i mine øyne

(jeg anklager ikke tom for å si dette, han stiller egentlig bare et spørsmål)

Men smaken er som baken, så sikkert mange andre som har et annet syn på saken.

Så når jeg sier jeg ELSKER fjellet av HELE mitt HJERTE så er det kvalmt og patetisk :lol: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.